Mallin merkinnät: 225/40 R18 92V XL
Nopeusluokka: V, eli suurin sallittu nopeus 240km/h
Rakenne: R, eli vyörengas (radial). Lähes kaikissa renkaissa käytetty rakennetyyppi.
Muuta tietoa: TURVALLISEMPI JÄÄLLÄ, ERITTÄIN TURVALLINEN LUMELLA : Uusi lamelliverkosto varmistaa tehokkaan liikkeellelähdön ja optimaalisen pidon lumella. Uusi kumiseos säilyttää joustavuutensa alhaisissa lämpötiloissa ja takaa lyhyemmän jarrutusmatkan jäisellä tienpinnalla(3). SIJOITTUU EU-RENGASMERKINNÄSSÄ PARHAIDEN JOUKKOON : Rengas on saavuttanut B-luokituksen märkäpidossa EU:n rengasmerkintäjärjestelmän mukaan, mikä on osoitus sen hyvästä turvallisuudesta jarrutuksessa märällä tiellä(4). Pyörimissuunnaltaan määrätyn pintakuvion ja V-kuvioinnin ansiosta renkaan viistot urat poistavat veden ja loskan renkaan alta, jolloin vesiliirron vaara on vähäisempi(5). MODERNI MUOTOILU Renkaan sivun samettimaisen tyylikäs ”Velvet Design” saa sinut kaipaamaan talvirengastasi kesän tullessa. * 3 Peak Mountain Snow Flake ** Mud+Snow (1) 8 % lyhyempi jarrutusmatka jäällä verrattuna BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen 205/55 16 91H-koossa. Michelinin jääradalla suorittamat sisäiset testit (Clermont-Ferrand, Ranska, lokakuu 2014). (2) Märkäpitoluokitus parantunut luokasta C luokkaan B verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen. Lähde: Product tracking Report, elokuu 2015. Jarrutusmatka märällä tiellä 2,2 metriä (- 6 %) lyhyempi verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen 205/55 16 91H-koossa. Michelinin sisäiset testit joulukuulta 2014, Ladoux’n teknologiakeskus, Ranska. (3) 8 % lyhyempi jarrutusmatka jäällä verrattuna BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen 205/55 16 91H-koossa. Michelinin jääradalla suorittamat sisäiset testit (Clermont-Ferrand, Ranska, lokakuu 2014). (4) Märkäpitoluokitus parantunut luokasta C luokkaan B verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen. Lähde: Product tracking Report, elokuu 2015. Jarrutusmatka märällä tiellä 2,2 metriä (- 6 %) lyhyempi verrattuna edeltäjään, BFGoodrich® g-Force Winter –renkaaseen 205/55 16 91H-koossa. Michelinin sisäiset testit joulukuulta 2014, Ladoux’n teknologiakeskus, Ranska. (5) Parempi vesiliirron vastustuskyky: 15 % suoralla tiellä ja13 % kaarteissa verrattuna edeltäjään, BF Goodrich® g-Force Winter -renkaaseen 205/55 16 91H-koossa. Michelinin sisäiset testit joulukuulta 2014, Ladoux’n teknologiakeskus, Ranska.